Ai 30 de secunde libere ?

ajuta corporatia Microsoft sa stie ce folosesti !
Windows Vista sau Windows Xp si de ce ?
Ai trecut la Linux ?
Test
1. a) Windows
b)Linux
2. a) Windows Vista
b) Windows Xp
c) Windows 98
d) Windows Server
3. Consider Windows-ul
a) cel mai performant sistem de operare
b) cel mai usor de folosit
c) Cu cea mai mare valoare adaugata
d) Cu cea mai buna securitate, tinand de oferta cea mai bogata de antivirusi
4. Folosesc Windows fiindca
a) are notepad
b) are Internet Explorer
c) are cea mai buna suita office : Microsoft Office
d) era in hypermarket
e) este multimedia
f) este masina de joc ideala
5. Consider ca o licenta trebuie cumparata fiindca
a) Nu mi se aplica fiindca toti romani sunt hoti
b) nu am bani sa trec strada
c) am cumparat’o fiindca nu cred ca pot sa fiu catalogat hot, desi sunt roman
d) La cate hotii sunt in tara asta , ce mai conteaza una ?
e) am cautat, dar n-am gasit

Lasă un răspuns

