Am cunoscut un blogger

Live fara internet. L-am intrebat ce o sa scrie. Nu mi-a zis nimic. Dar o sa aiba contract cu un post de televiziune. Nu mi-a zis ce directie o sa ia.  Cred ca daca as fi intrebat in ce directie merge Europa, mi ar fi zis ca nu stie nici macar titlul 1 din asteptata Constitutie a ei. Daca as fi intrebat’o despre nivelul de trai si necesitati jurisdictionale in aceasta privinta mi-ar fi zis daca este necesar sa existi normal. Nu cred ca stia altceva decat facultatea ei de arta , si postul pentru care o sa lucreze. Este clar nu degeaba spuneau cei din ue, ca universul nostru cultural este foarte restrans. Poate o sa ziceti, ca exista alti bloggeri care punctul pe i si ne arata directia cea buna. Un exemplu pozitiv : Corina Cretu .

3 răspunsuri to “Am cunoscut un blogger”

  1. corinacretu Says:

    Multumesc frumos. Numai bucurii sa aveti, o duminica frumoasa!

  2. sfinx667 Says:

    Adevarat, Corina e un model, un zambet pentru noi si ne bucuram in fiecare zi de zambetul sufletului ei frumos 🙂
    Felicitari , subscriu cu drag din drag 🙂
    O duminica senina si implinita va doresc !
    Sibilla

  3. corinacretu Says:

    Iti multumesc si tie, Sibilla! Numai bine si bucurii, sa ne bucuram cu totii de aceasta zi frumoasa!

Lasă un răspuns

