Scutul lui Nastase

Pentru a ancheta un parlamentar este nevoie de acordul parlamentului, ceea ce este bine deoarece un ales al poporului. Si vecina mea are termopane, este posibil s’o intrebi de unde a avut bani. Eu n’am intrebat’o. Mi s-a  parut de bun simt sa nu bag unde nu imi fierbe oala. Si era de fapt constitutional sa ma gandesc ca averea este licit dobandita (art 44 Constitutie, (8)). Oricum nu cred ca om ca Nastase ar trebui deranjat pentru fleacuri marunte. Intr-o istorie paralela a Romaniei, Adrian Nastase este chiar presedintele ei.

Lasă un răspuns

