Carmen Hara despre viata de apoi

Carmen Hara a aparut la Happy Hour, a reamintit despre darul predictiei. Carmen Hara este o femeie puternica, care are incredere in destinul dumneaei, si care prezice viitorul. Ea a fost adusa la OTV de domnul Dan Diaconescu in speranta ca o va gasi pe Elodia, dar din pacate Carmen Hara a spus ca este moarta, ceea ce a socat o lume intreaga.
Si ca vede inainte ca lucrurile sa se intample. I’a zis si Andei Calugareanu ca va face o calatorie in alta lume. A zis ca este viata dupa viata si ca trebuie sa plecam din aceasta lume, cu socotelile incheiate. Cel ce scrie articolul , a inatlanit o colege de munca, care apoi a murit. Nu mi-am dat seama ca o sa plece, am vazut doar ca era obosita, si ca eu eram mai odihnit. Nu toti avem darul predictiei, desi cel care scrie , vede fapte din viitor, fara sa isi dea seama daca aceste lucruri se vor intampla. Pacat ca Maruta n-a intrebat despre accidentul de la Petrila, dar asta este, unii suntem mai intarziati. Poate nu si la Happy Hour, a fost o luni trista, desi ieri duminica a fost trista, la unii :Duminca trista a Petrilei. Mergem inainte, incercam sa evoluam , deseori si involuam, viata are si momente triste, nu numai vesele. Am dori de la cei care au amintiri din viitor, sa ni le povesteasca aici, sa vedem daca ele se vor implini. Eu as pune acum ca amintire din viitor, visul lui Geoana, oare salariu minim brut de 1000 ron oare se va adeveri ? Si daca imi permiteti daca legea 221/2008, cea referitoare la salariile cadrelor didactice se va aplica, adica Romania va ramane prin altele un stat de drept.

Biografie Carmen Hara :
Carmen Harra este o celebra prezicatoare din SUA, care traieste in New York si in Florida. A devenit foarte cunoscuta in Romania, dupa ce a fost prezenta in data de joi 19 iunie 2008 la emisiunea Happy Hour , fiind invitata lui Catalin Maruta. Carmen Harra si-a luat un doctorat in psihologie si unul in hipnoterapie. Intrebata fiind despre Elodia, celebra prezicatoare a spus despre aceasta ca este moarta. Trebuie precizat ca prezicatoarea Carmen Harra are si un site oficial in limba engleza, de unde puteti afla mai multe detalii despre activitatea pe care o desfasoara, dar si modalitati de contact. Aceia care doresc sa afle predictiile lui Carmen Harra pot intra pe http://www.carmenharra.com

Consiliaza presedinti, prime doamne, vedete hollywoodiene si e invitata sa faca preziceri la importante posturi tv americane. E doctor in psihologie si in hipnoterapie. In Romania era Carmen Muresan si cinta in Trio Expres. In SUA e dr. Carmen Harra.

Am aflat cit e de vestita peste Ocean de la Ioan Gyuri Pascu, cel care i-a tradus in romana cartea „Karma de fiecare zi”, devenita best-seller in SUA. Locuieste in Statele Unite din 1983, este casatorita si are trei copii. Cabinetul sau este situat in Manhattan, New York, pe Fifth Avenue.

72 răspunsuri to “Carmen Hara despre viata de apoi”

  1. catalin Says:

    ma numesc catalin am 15 ani sunt din juc judetul cluj as dori sami cunosc viitorul datele mele sunt 9.10.1993

  2. lupchian daniela Says:

    sint nascuta pe8-08-1967 ,as vrea sa-mi cunosc viitorul.

  3. lupchian daniela Says:

    cred ca doamna O HARA are aceasta putere de a prevede viitorul, si nu este o ghicitoare oarecare.multi ezoteristi au demonstrat acest lucru.

  4. noco (nicoleta bacau) Says:

    Data mea de nastere este 17.08.1967 As dori sa stiu amanunte dspre viitor, tot ce puteti dumneavoastra sa-mi spuneti , mai ales cariera in urmatorii ani. Daca o sa reusiti si o sa va faceti timp, va multumesc frumos

  5. Griscau Marius 26.04.1984 Says:

    As vrea sa stiu si eu viitorul daca se poate al meu si alfamiliei mele !

  6. Griscau Maria 14.04.1957 Says:

    Stiti am avut o viata plina de stres si as vrea sa stiu si eu daca viitorul meu tinde la mai bine . Multumesc !

  7. Demian Ecaterina 01.12.1960 Says:

    As vrea sa stiu daca voi scapa de problemele ce dea lungul anilor mau lasat cu gust amar .Multumesc !

  8. alina Says:

    sunt nascuta pe 6 03 1984 si vreau sami aflu viitorul

  9. Gabriela Says:

    M-ar interesa daca ajung acolo imi doresc profesional, daca rusesc sa ma stabilesc in alta tara asa cum imi doresc si ce-mi rezerva viitorul din punct de vedere familial. Numele meu este Gabriela , 03.07.1974

  10. Valentina Nistor Says:

    Sunt nascuta pe 8 aprilie 1958, in constanta! Daca se poate sa-mi spuneti cateva cuvinte despre viitor! Va multumesc!

  11. mirela Says:

    22.06.1963 as vrea sa imi cunosc vitorul.va multumesc f mult

  12. loredana stefan Says:

    sint nascuta 17.6 1975 si as dori ca doamna carmen sa imi scrie ceva de bunicul meu livius alexsandru care a murit anul trecut in luna iulie si de care am fost foarte atasata sufleteste cu toate ca era bunic vitreg .multumesc. el avea 87 de ani cind a murit.

  13. elisabeta Says:

    doamna hara va rog di suflet sa mi spuneti daca imi rezolv pina in sarbatori problema banilor luati cu imprumut,daca persoana pt care iam imprumutat ii poate restitui
    17 03 1959
    persoana in cauza 5 10 1975

  14. elisabeta Says:

    doamna hara va rog di suflet sa mi spuneti daca imi rezolv pina in sarbatori problema banilor luati cu imprumut,daca persoana pt care iam imprumutat ii poate restitui as vrea sa-mi stiu viitorul caci in ultimele 5 luni am avut doar durere si suparare
    17 03 1959
    persoana in cauza 5 10 1975

  15. Anamaria Petrescu Says:

    Nascuta pe 9 februarie 1985! Daca aveti timp sa-mi spuneti cateva lucruri despre viitor v-as fi recunoscatoare! Va multumesc!

  16. Giani Claudiu Says:

    Sarutmìna doamna Carmen Harra sint nàscut pe 24/02/1968 ora 12:45 puteti sà-mi spuneti ceva de cariera mea profesionalà?de sànàtate,si familie?Cum va fi viitorul meu?Cà am muncit din greu si nu am avut mari realizàri pànà acum.Và multumesc Anticipat.

  17. pintea ioana Says:

    Sunt nascuta pe 25 august 1989 si as dori sa aflu cateva lucruri despree viitorul meu….sanatate,cariera,viata perdonala..v-as fi recunoscatoare!
    Va multumesc anticipat!

  18. Cristina Popescu Says:

    Va felicit pentru emisiuni! Nascuta pe 15 ortombrie 1979! Cateva lucruri si sfaturi pentru viitor! Multumesc!

  19. violeta Says:

    as dori sa-mi spuneti despre casnicia mea daca este o alta femeie in viata sotului meu deoarece eu am niste banuieli,iar daca este puteti sa-mi spuneti cum arata si daca este aici in localitate cu noi,va multumesc.datele mele sunt;18.02.1969.

  20. anca micu Says:

    sunt nascuta in 30 . 07 .2008 ,ora patru dimineata
    as dori sa stiu cateva lucruri pentru viitor

  21. chirica Says:

    fetita mea este nascuta 21 septr]embrie 1992 o cheama anamaria andreea

  22. victorina Says:

    sunt nascuta pe 1 mai 1973 in constanta
    ce puteti sa-mi spuneti despre viitorul meu ?

  23. Adina Says:

    As dori sa aflu ceva despre viitorul cu iubitul meu

  24. Adina Says:

    As dori sa aflu ceva despre viitorul cu iubitul meu.sunt nascuta in 5.03.1992 ora 7.00

  25. Florin Says:

    Nascut in 26.09.1988.Sa-mi spuneti va rog despre viitorul meu cu iubita.va multumesc

  26. vvvv Says:

    de ce nu o intrebati cum de nu a devenit presedinte Hillary Clinton?

  27. alina chiranu Says:

    nascuta in 17 iulie 1983, ora 8:30 dimineata, Targoviste. As vrea sa stiu cum stau cu sanatatea in viitor?
    va multumesc!

  28. Daniela Cornea Says:

    10.02.1985

  29. adriana_cta_yo Says:

    D-na Carmen ,in primul rind v-a multumesc ptr comentarile pe care le faceti prin intermediul emisiuni d-nul Maruta la tv . vorbele pe care le trasmiteti aduce o liniste sufleteasca,eu cred in viata de apoi. sunt momente in viata mea parca sunt avertizata de dincolo unde sunt fiinte dragi sufletului meu .

  30. stoicescu doina gabriela Says:

    nascuta la 28.02.1970 ora 22.30
    despre casnicie

  31. Batineanu Iuliana Says:

    Am un baiat pe nume Batineanu Adrian nascut pe 1 aprilie 1990 si o fata Batineanu Cristina-Rodica nascuta pe 12 septembrie 1998 ambii in Bucuresti, as dori sa stiu daca vor avea o viata linistita si cu multe realizari.
    Va multumesc din suflet.

  32. camelia Says:

    buna ziua sunt nascuta la ora 9 seara 12.09.1975 si un baiat nascut pe 12.12.1998 va rog daca se poate sa stiu daca am siguranta financiara si daca copilul meu va avea o viata linistita

  33. cristina Says:

    buna ziua sunt nascuta pe data de 11.04.1984 la ora 7.30 dimineata as dori sa stiu evenimente importante din viitorul meu va multumesc anticipat

  34. rodica 3.06.1974 Says:

    buna ziua am citit ultima dvs carte este extraordinara desi este destul de greu sa ne gasim dharma care sa ne rezolve karma sper sa citeasca cat mai multi oameni cartea dvs sa putem sa fim mai buni si sa ne gasim solutii pentru toate problemele noastre,sper sa putem sa fim mai iubitori si iertatori generosi si sa ne ajutam unii pe altii dezinteresati atunci nu ar fi un efort sa devenim mai buni
    succes mai departe si va dorim sa ne mai impartasiti din scrierile dvs si viziunile asupra tuturor lucrurilor
    va multumim

  35. flori toboc Says:

    buna ziua, sunt nascuta pe 28.04.1956,si as dori sa stiu cate ceva din viitorul meu si al copilor mei:
    narcis-ioan nascut la 24.07.1978
    alexandra elena nascuta la 10.05.1987
    va multumesc,
    sunte-ti tare, va stiu de cand cantati in formatia Trio Expres , super.

  36. flori toboc Says:

    rectific, numele meu de botez este florica,
    multumesc

  37. florica toboc Says:

    buna ziua, va rog frumos sa-mi spune-ti si mie ce-mi mai rezerva viitorul.
    sunt nascuta la 28.04.1956.
    as dori si pentru copii mei:
    narcis-ioan nascut la 24.07.1978
    alexandra -elena nascuta la 10.05.1987.
    va multumesc.

  38. Elena Says:

    buna ziua , numele meu este elena st nascuta pe 10 ianuarie 1992 si a si vrea sa vad k imi rezerva vitorul

  39. cozac o Says:

    as dori si va rog frumos sa-mi spuneti si mie ….cemi mairezerva viitrul sunt nascut pe 7 iun 1967 si daca se poate pt copilul meu care lam crescut sil cresc singur va multumesc mult

  40. Hadarag Ana Maria Giliola Says:

    26 ianuarie 1975 ora ora 10.30-11.00 a.m.
    Buna ziua!
    va rog sa-mi spune-ti ce-mi rezerva viitorul, macar sa-mi spune-ti daca va fi ok sau nu?sunt un pic sceptica, (de fel, nu sunt optimista, mai mult pesimista) daca nu s-a intamplat nimic pana acum ,nici nu mai cred ca va mai fi ceva in viitorul apropiat…
    multumesc frumos!

  41. natalia Says:

    sunt nascuta 02 11 1980…..ash vrea sa cunosc shi eu viitorul, multumesc
    puteti sami spuneti cite ceva shi despre aceasta data 03 01 1975, multumesc

  42. Andreea Says:

    Buna,sunt nascuta pe 05.07.1989.va rog sa imi spunetii despre ce viitor am ..va multumesc mult.

  43. mmm Says:

    Ma numesc Mihaela, sunt nascuta la data de 01.08.1972 in Constanta si as dori sa stiu ce-mi rezerva viitorul.
    Va multumesc anticipat

  44. ana-maria Says:

    sunt nascuta p 20 august 1992 la ora 23:50.dak ati putea sa-mi spuneti si mie cateva lucruri despre c viitor voi avea…va multumesc mult 🙂

  45. Rosu Mihaela Says:

    Buna ziua ma numesc Mihaela si as vrea sa stiu si eu cateva lucruri despre mine si familia mea, eu sunt nascuta pe 29.01.1983, sotul meu este nascut pe 29.05.1981 iar fiul nostru este nascut pe 16.12.2008, deasemenea ne-am casatorit pe 06.09.2008. Eu cred ca exista o legatura intre aceste numere de 6 si 9, daca ati putea dumneavoastra sa ma lamuriti!

  46. dan rodica carla Says:

    buna seara ma numesc dan rodica carla si sunt nascuta 20 08 1975 sotul dan irinel valentin si dorim sa ne spuneti si noua despre noi ce ne rezerva viata

  47. cojocaru aspazia Says:

    Buna ziua ,ma numesc aspazia si sunt nascuta pe 07.02 1964 .va apreciez foarte mult si tot ceea ce faceti dumneavoastra ,si va rog din tot sufletul daca se poare as dori sa stiu si eu cite ceva despre viitor .Va multumesc avem mare nevoie de oameni ca dumneavoastra care sa ne lumineze calea.

  48. anca Says:

    sunt nascut pe 26 ianuarie 1991,as dori sa stiu despre viitorul meu,va multumesc

  49. sabina Says:

    Buna ziua ,apreciez talentul dvs.,daca ati putea sa-mi spuneti ceva despre viitorul meu as fi foarte bucuroasa,eu m-am nascut pe 31.08.1989.Multumesc anticipat

  50. Teodor Cristian Dinescu Says:

    Carmen, nu stiu ce sa-ti spun… Sunt preot, dar, de un an incoace, am ales alta cale. Daca vrei sa stii de ce, putem sta de vorba. Sunt nascut pe 25 decembrie 1961 si nu cred ca stiu care-mi este karma (rusine pentru un tip de aproape 48 de ani!). Vreau sa stau de vorba cu tine si sa ma indrumi. Ce mai am de facut? Ce am gresit? Nu ma intereseaza viitorul; vreau doar sa-mi scurtez drumul spre iluminare… Keep up the good work! amenhotep61@yahoo.com

  51. ilca otilia fabiola Says:

    sant nascuta la data de 05.07.1973 si doresc sa-mi spuneti cum va fi viitorul meu si al familiei mele din punct de vedere financiar
    va multumesc

  52. Gabriela-Cristina Says:

    As vrea sa stiu daca intre data mea de nastere 11.01.1981 si urmatoarea data de nastere 30.11.1980 exista vreo legatura si cum se manifesta aceasta?

  53. catalina Says:

    sunteti o doamna de admirat !!! va apreciez mult si cred ca ceea ce spuneti dumneavoastra este adevarat ..!! as dorii si eu doar cateva detalii despre mine in curand voi implini 18 ani si mi ar place mult de tot s stiu si eu daca voi avea noroc in viata nu ma intereseaza sa am multi bani dar sa stiu cel putin daca voi fii fericita si voi avea o casuta o cariera ceva … va rog frumos daca se poate ..nascuta in data de 04.06.1991 !!!!! astept raspunsul dumneavoastra multumesc !!!

  54. iuliana parfon Says:

    sint nascuta pe 13.07.1981 si sotul meu pe 23.11.1971 vreau sa stiu daca o sa fim impreuna acum sintem separati multumesc din tot sufletul

  55. nicula loredana Says:

    as dori sa stiu si eu cate ceva despre viata mea anterioara si cea prezenta.multumesc.

  56. nicula loredana Says:

    am uitat cateva date,,,,sunt nascuta pe 20.10.1978

  57. CARMEN G. Says:

    CARMEN G
    SUNT NASCUTA PE 10.7.1981
    SI DORESC SA AFLU VITORUL SI DACA VOI AVEA COPII?
    VA MULTUMESC
    CU STIMA
    CARMEN G

  58. Cristina Maria Enache Says:

    Sunt nascuta pe 2 Iunie 1981, in jurul orei 07.30 a.m. in Jud. Buzau, Loc. Buzau. Lucrul care ma macina cel mai tare este acela de reusii sa-mi intemeiez o familie; de aceea m-ar bucura foarte tare daca m-ati putea ajuta….,

    Cu stima,
    Cristina Enache

  59. german ana Says:

    buna sunt ana si sunt nascuta pe 19 .04.1990 asi vrea sa stiu ce imi rezerva viitorul

  60. fabiola Says:

    Buna sunt Fabi si sunt nascuta in 03.04.1979 si as vrea sa stiu ce imi rezerva viitorul, sunt casatorita de 2 ani .
    Multumesc Fabiola

  61. mihaela gabriela Says:

    sunt nascuta pe data de 21-10-1956 am foarte mari necazuri si probleme si doresc daca aveti timp si este posibil sa-mi aflu pe cat posibil viitorul va multumesc din suflet sunt disperata nu mai vad nicio iesire la lumina si bine

  62. iordache fanel Says:

    sant nascuta la data de 20.08.1970 si doresc sa-mi spuneti cum va fi viitorul meu .m-ar bucura foarte tare daca m-ati putea ajuta.

  63. Oltita Says:

    Buna ma numesc Oltita sunt nascuta pe 11.05.1992 si as vrea sa imi cunosc viitorul

  64. luminita Says:

    vreau sa ma ajutati sa-mi inteleg destinul si sa pot merge mai departe sunt nascuta pe 02.11.1978 primul copil 09.06 2004 a doua sarcina am avut-o cu gemeni 06.06.2009 dar a murit una dintre ele inainte de a le naste -la necropsie copilul era sanatos – data de nastere a fostului sot 24.07.1976.multumesc ff mult ptr intelegere

  65. daniela Says:

    ma numesc daniela si as dori sa aflu cate ceva despre viitorul meu,sunt nascuta pe 29.01.1964. VA MULTUMESC ANTICIPAT

  66. cosmina Says:

    buna sunt cosmina. sunt nascuta in 09.01.1994 si as vrea sa cunosc mai multe despre viitorul meu profesional si sentimental…va multumesc anticipat

  67. Angela Says:

    Buna ziua, am mare nevoie de ajutor, de aproape un an de zile sunt intr-o stare de blocaj general, nu stiu ce sa fac, numai am incredere in mine, nimic din ce imi propun nu merge, as vrea sa inteleg ce se intimpla. Sunt nascuta pe 26.11.1973. As vrea sa stiu unde gresesc, si ce trebuie sa fac pentru a putea merge mai departe.
    Multumesc!

  68. tiutiu niculina steluta Says:

    Buna,ma numesc Steluta,nascuta in ardeal jud alba ,la 4 decembrie 1973,intre orele 10-12 deci sunt segetatoare,, dar nu-mi cunosc ascendentul poate ma ajutati d-voastra,cat si in problemele de sanatate poate ma sfatuiti sau atentionati de ceva anume,iar o alta problema ce ma nedumereste este pe casa casatoriei si a copiilor.Va multumesc.

  69. STROE CECILIA Says:

    Buna ziua, sunt nascuta in 21.05.1976 si vreau sa stiu ce-mi rezerva viitorul mie si familiei mele, baiatul 07.04.2006, fata 16.02.2009, sotul 19.05.1974

  70. ervin Says:

    mam nascut 27 11 1967

  71. ervin Says:

    sant din tg mures am 4 copiii 2 dintre ei sant din prima casatorie sant copii mari am avut un infart de inima an luna feb sant un om cinstit iubesc familia si copii dar ma simt foarte singuri in privinta sotiei as vreau sa stiu daca mai am sansa la viata

  72. cristina Says:

    m-am nascut pe 29.05.1968 in targul mures. va rog sa-mi spuneti si mie ce-mi rezerva viitorul din toate punctele de vedere. va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra.

Lasă un răspuns

