Diete

Diete cu cirese

Dintre toate curele verii, cura de cirese este de urmat in primul rand pentru a profita la maximum de acest fruct delicios, prezent tot mai rar in piata si in gradinile noastre.

Cireasa. Sa cunoastem putin acest fruct uimitor. Este un depurativ puternic, dar si un remineralizant de prima importanta, recomandat in special in cazul intarzierilor de crestere. Insa calitatile lui nu se opresc aici: consumul de cirese sporeste reactiile naturale de aparare ale organismului pe plan antiinfectios, regleaza ficatul si sucurile gastrice, ajuta in cazurile de fermentatie intestinala si la combaterea constipatiei. In plus, manifesta o actiune de reintinerire a tesuturilor si previne imbatranirea.

Capacitatea sa puternic antireumatismala si antiartritica ii permite acestui fruct sa puna capat crizelor de guta atat de dureroase. Este un fruct extraordinar pentru drenarea intregului aparat urinar; de asemenea, combate litiazele urinare, dar si biliare.

In plus, cireasa contine un zahar compus din levuloza, ceea ce face sa nu fie interzisa diabeticilor, pentru care constituie un adevarat anorexigen natural, salutar si pentru cei care sufera de obezitate. Cu toate acestea, in cazul persoanelor care sufera de dispepsie, un efect mult mai benefic il are cura de piersici albe sau de struguri – sau se pot limita la consumarea cireselor sub forma de suc ori compot.

Pe langa valoarea lor depurative, ciresele sunt bogate in sodiu, potasiu, calciu, vitaminele C, B1, PP si A, dar nu sunt considerate fructe cu o valoare energetica mare.

Prin urmare, profitati de virtutile acestui fruct delicious si faceti o cura de cirese: perioada ideala – dupa 20 iunie.
Efectuarea curei. Durata: trei zile consecutiv. In cele trei zile dinaintea curei propriu-zise, mananca numai fructe si legume: crude, fierte, dub forma de suc, putin asezonate cu un amestec de ulei de masline si ulei de floarea-soarelui (nerafinat si produs in conditii ecologice) sau un suc natural de lamaie.

In cele trei zile de cura mananca numai cirese, dupa cum urmeaza:
– crude;
– sub forma de suc;
– sub forma de compot, fara nici un fel de zahar.

Pe stomacul gol: un pahar mare de suc de cirese cu putina apa minerala.
Micul dejun: cirese crude, oricat de multe.
Dimineata: un pahar mare de suc de cirese cu putina apa minerala.
Pranzul: cirese crude, oricat de multe.
Gustarea: compot de cirese.
Cina: compot de cirese.

In acest interval, bea o infuzie de rozmarin – cicoare salbatica – cimbrisor (parti egale), fara zahar.
Nu depasi doua kilograme de cirese si un litru de infuzie pe zi.
Revin-o, apoi, treptat la alimentatia normala.

Nu uita: pentru intarirea efectelor curei de cirese, ideal ar fi sa consume, pe stomacul gol, in urmatoarele doua saptamani, cate un pahar mare de suc de cirese (pe jumatate cu apa minerala), fara zahar.

Reteta pentru gurmanzi: Copot de cirese. 500 g cirese coapte, trei ramuri de tarhon proaspat. Fierbe ciresele (cu tot cu samburi) in aburi, la temperatura scazuta, timp de cinci minute. Pune imediat intr-o salatiera ciresele fierte si frunzele rupte de pe ramurile de tarhon. Se pastreaza intr-un loc racoros. Prepara acest compot delicious cu 24 de ore inainte de consum – va fi si mai parfumat.

In secolul al XI-lea, Avicena considera ca tarhonul protejeaza impotriva ciumei. Pe plan digestiv, tarhonul da un plus de calitate mancarurilor nesarate, calmeaza aerofagia si stimuleaza digestia.

Tags: cirese, detoxifiere, dietoterapie, fructe, vara

Reteta de slabit in 10 pasi

Vrei sa slabesti? Sa ia o silueta de care sa fii mandra? Nu te juca cu sanatatea ta! Alege un regim variat si echilibrat.

Scapa de kilogramele in plus!
Pastreaza-ti silueta si starea de sanatate! CUM? Urmeaza cu incredere reteta de slabit in 10 pasi!

Debordeaza de energie!

Reteta mic dejun

40 g de cereale + 150 ml de lapte semidegresat + 1 iaurt + 1 kiwi
40 g musli fara zahar + 150 ml lapte semi-degresat
1 baton de cereale + un mar
Reteta ziua 1

Prinz: salata de fetica (pune peste ea o lingura de vinegreta – sos preparat din otet, ulei de masline, sare si piper) + 100 g biftec + 200-300 g napi fripti + 30- 40 g de svaiter + salata de portocale.
Seara: un bol cu legume +150 g piept de pasare cu ciuperci + 200-250 g de andive fripte + 1 iaurt degresat cu fructe.

Reteta ziua 2

Prinz: 100 g salata din germeni de soia (peste care adaugi 1 lingura de vinagreta) + 150 g escalop de vaca + 150- 200 g varza acra cu 2 cartofi fierti + 40 g de brinza Brie.
Seara: salata de cuiperci + 200 g frigarui din mihalt (peste rapitor) + 200-300 g de fasole verde + 1 iaurt natural + 2 kiwi

Reteta ziua 3:
Prinz: Salata de grepfrut cu crab + 120 g de muschi fript cu mustar + 2 cartofi fierti + 50g brinza camembert degresata.
Seara: Un bol cu legume + 150-200 g de file de somon facut la cuptor + 200-300 g broccoli + salata verde + 40 g brinza degresata + o portocala.

Reteta ziua 4

Prinz: 100 g de ciuperci a la grecque + 2 rosii umplute (amestec de carne alba si de vaca) + 4 linguri cu orez fiert + salata verde + 40 g de brinza de Brie
Seara: Un bol cu supa de dovlecei + salata verde si 1rosie.

Reteta ziua 5

Prinz: salata de fetica + 100 g pulpa de iepure cu mustar + 200-300 g de conopida cu 30 g svaiter r as pe deasupra + 1 iaurt + 1 para.
Seara: salata de andive + 1 omleta din 2 oua + 200- 250 g spanac + 40 g brinza de vaci proaspata + 1 mar copt.

Reteta ziua 6

Prinz: Salata de grepfrut cu 100 g crab + 150 g de piept de pui fript + 200-250 g morcovi fierti + 40 g brinza degresata.
Seara: 100 g salata + 150 g ficat de vaca fript + 200-300 g ghiveci + 40 g brinza proaspata degresata + 2 clementine

Reteta ziua 7

Prinz: salata de andive + 200g carne fripta de bibilica cu varza + 50 g brinza de capra + 1 portocala.
Seara: 100 g salata (din laptuca, rosii, fasole verde, soia) + 200 g de dorada fripta cu lamiie + 1 dovlecel fript + 40 g brinza degresata + 3 felii de ananas.

Reteta ziua 8

Prinz: Sparanghel (ca garnitura) + 150 g carne vitel cu 2 castraveciori murati + salata verde + 50 g brinza degresata.
Seara: Salata de sfecla si de fetica + 200 g file de merlan cu sofran + 200 g fasole verde + 1 iaurt degresat + o felie de ananas.

Reteta ziua 9

Prinz: 100 g salata de andive + 1 ou cu 50 g somon + 200-300 g fasole verde + 40 g brinza de Brie + 1 portocala
Seara: 1 bol de supa de morcovi +150 g escalop de curca cu ciuperci + 250 g de legume amestecate cu morcov, mazare, fasole verde) + 40 g brinza degresata.

Reteta ziua 10

Prinz: Un grepfrut + 150 g piept de pui + 200-300 g spanac + salata verde + 50 g brinza proaspata degresata + 1 mar copt
Seara: 2 cartofi fierti + 150 g jambon fript + 40 g brinza degresata.

AVANTAJELE DIETEI:
Este usor de tinut si echilibrata (sunt prezenti toti nutrimentii necesari)
Retetele sunt usor de preparat (nu e nevoie sa preceti ore intregi in bucatarie)
Poti inlocui unele alimente propuse cu cele care iti plac (de exemplu carnea cu pestele, anghinarea cu sparanghelul, langusta cu somonul)

RESPECTA 3 REGULI DE BAZA
BEA zilnic multa apa pentru eliminarea toxinelor din organism (cel putin 1,5 l de apa sau ceai neindulcit!
MISCA|TE mai mult! Nu-ti place sau nu ai timp sa mergi la sala de fitness, atunci ce-ar fi sa te gindesti sa consumii caloriile si in alt mod mult mai simplu? De exemplu, la intoarcerea acasa coboara cu 2 statii inainte si mergi pe jos si urca scarile cit mai des posibil.
PERSEVEREAZA si nu renunta la dieta daca in citeva zile nu observi nici o schimbare. Rezultatele apar in timp , silueta nu o poti schimba in cateva zile.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: