Reteta slabit

Reclama:

Categorii:

Monden Social Sanatate Relaxare Divertisment Masaj erotic

Reteta de slabit in 10 pasi

Vrei sa slabesti? Sa ia o silueta de care sa fii mandra? Nu te juca cu sanatatea ta! Alege un regim variat si echilibrat.

Scapa de kilogramele in plus!
Pastreaza-ti silueta si starea de sanatate! CUM? Urmeaza cu incredere reteta de slabit in 10 pasi!

Debordeaza de energie!

Reteta mic dejun

40 g de cereale + 150 ml de lapte semidegresat + 1 iaurt + 1 kiwi
40 g musli fara zahar + 150 ml lapte semi-degresat
1 baton de cereale + un mar
Reteta ziua 1

Prinz: salata de fetica (pune peste ea o lingura de vinegreta – sos preparat din otet, ulei de masline, sare si piper) + 100 g biftec + 200-300 g napi fripti + 30- 40 g de svaiter + salata de portocale.
Seara: un bol cu legume +150 g piept de pasare cu ciuperci + 200-250 g de andive fripte + 1 iaurt degresat cu fructe.

Reteta ziua 2

Prinz: 100 g salata din germeni de soia (peste care adaugi 1 lingura de vinagreta) + 150 g escalop de vaca + 150- 200 g varza acra cu 2 cartofi fierti + 40 g de brinza Brie.
Seara: salata de cuiperci + 200 g frigarui din mihalt (peste rapitor) + 200-300 g de fasole verde + 1 iaurt natural + 2 kiwi

Reteta ziua 3:
Prinz: Salata de grepfrut cu crab + 120 g de muschi fript cu mustar + 2 cartofi fierti + 50g brinza camembert degresata.
Seara: Un bol cu legume + 150-200 g de file de somon facut la cuptor + 200-300 g broccoli + salata verde + 40 g brinza degresata + o portocala.

Reteta ziua 4

Prinz: 100 g de ciuperci a la grecque + 2 rosii umplute (amestec de carne alba si de vaca) + 4 linguri cu orez fiert + salata verde + 40 g de brinza de Brie
Seara: Un bol cu supa de dovlecei + salata verde si 1rosie.

Reteta ziua 5

Prinz: salata de fetica + 100 g pulpa de iepure cu mustar + 200-300 g de conopida cu 30 g svaiter r as pe deasupra + 1 iaurt + 1 para.
Seara: salata de andive + 1 omleta din 2 oua + 200- 250 g spanac + 40 g brinza de vaci proaspata + 1 mar copt.

Reteta ziua 6

Prinz: Salata de grepfrut cu 100 g crab + 150 g de piept de pui fript + 200-250 g morcovi fierti + 40 g brinza degresata.
Seara: 100 g salata + 150 g ficat de vaca fript + 200-300 g ghiveci + 40 g brinza proaspata degresata + 2 clementine

Reteta ziua 7

Prinz: salata de andive + 200g carne fripta de bibilica cu varza + 50 g brinza de capra + 1 portocala.
Seara: 100 g salata (din laptuca, rosii, fasole verde, soia) + 200 g de dorada fripta cu lamiie + 1 dovlecel fript + 40 g brinza degresata + 3 felii de ananas.

Reteta ziua 8

Prinz: Sparanghel (ca garnitura) + 150 g carne vitel cu 2 castraveciori murati + salata verde + 50 g brinza degresata.
Seara: Salata de sfecla si de fetica + 200 g file de merlan cu sofran + 200 g fasole verde + 1 iaurt degresat + o felie de ananas.

Reteta ziua 9

Prinz: 100 g salata de andive + 1 ou cu 50 g somon + 200-300 g fasole verde + 40 g brinza de Brie + 1 portocala
Seara: 1 bol de supa de morcovi +150 g escalop de curca cu ciuperci + 250 g de legume amestecate cu morcov, mazare, fasole verde) + 40 g brinza degresata.

Reteta ziua 10

Prinz: Un grepfrut + 150 g piept de pui + 200-300 g spanac + salata verde + 50 g brinza proaspata degresata + 1 mar copt
Seara: 2 cartofi fierti + 150 g jambon fript + 40 g brinza degresata.

AVANTAJELE DIETEI:
Este usor de tinut si echilibrata (sunt prezenti toti nutrimentii necesari)
Retetele sunt usor de preparat (nu e nevoie sa preceti ore intregi in bucatarie)
Poti inlocui unele alimente propuse cu cele care iti plac (de exemplu carnea cu pestele, anghinarea cu sparanghelul, langusta cu somonul)

RESPECTA 3 REGULI DE BAZA
BEA zilnic multa apa pentru eliminarea toxinelor din organism (cel putin 1,5 l de apa sau ceai neindulcit!
MISCA|TE mai mult! Nu-ti place sau nu ai timp sa mergi la sala de fitness, atunci ce-ar fi sa te gindesti sa consumii caloriile si in alt mod mult mai simplu? De exemplu, la intoarcerea acasa coboara cu 2 statii inainte si mergi pe jos si urca scarile cit mai des posibil.
PERSEVEREAZA si nu renunta la dieta daca in citeva zile nu observi nici o schimbare. Rezultatele apar in timp , silueta nu o poti schimba in cateva zile.

Sanatate :
Calorii pierdute la sex
Continutul in protene,lipide, glucide, al alimentelor
Continut caloric alimente, oglindit
Diete
Dieta Fricker
Dieta Montigniac de slabire, faza a 1-a
Dieta Montigniac de mentinere a greutatii, faza a 2-a
Motive serioase de sex
Obezitate
Reteta de slabit in 10 pasi
Reteta slabit Max Planck cea mai tare reteta
Sanatatea se citeste pe tine

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: