Dieta Fricker

Reclama:

Categorii:

Monden Social Sanatate Relaxare Divertisment Masaj erotic

Dieta Fricker
Categorie: Dieta

Pusa la punct de celebrul nutritionist Jacques Fricker, aceasta dieta permite pierderea a 4-6 kilograme intr-o luna, fara sa te infometezi!

Pusa la punct de celebrul nutritionist Jacques Fricker, aceasta dieta permite pierderea a 4-6 kilograme intr-o luna, mancand echilibrat si fara sa te infometezi!

1. Principiile dietei Fricker

# Acest regim iti permite sa slabesti mancand mai putin, dar mai bine.

# Respectand echilibrul alimentar, poate fi tinut pe termen lung. Este compatibil cu viata sociala si practic toate alimentele sunt autorizate.

# Se bazeaza pe alimente bogate in proteine (peste, pui, carne slaba, oua, iaurturi si branza) si pe legume.

# Grasimile sunt limitate, glucidele- tolerate, dar in cantitate masurata.

# Regimul Fricker exista sub 2 forme: versiunea clasica si cea rapida. Diferenta dintre ele consta in prezenta sau absenta painii si a fainoaselor (glucide) in alimentatie.

2. Ce poti manca?

# Micul dejun: destul de proteic, gratie lactatelor; unul sau doua fructe pentru fibre, vitamine si minerale; o bautura calda.

# Pranz: un fel de mancare compus dintr-un aliment bogat in proteine si legume. Pentru nota dulce: un fruct, o salata de fructe, un iaurt sau un patratel de ciocolata cu cafea.

# Gustarea de dupa-amiaza: pe baza de fructe sau de lactate degresate.

# Cina: este mai copioasa, consistand dintr-o friptura, peste sau oua, legume si fainoase (metoda clasica).

Meniurile pot fi schimbate, de exemplu poti roti pranzul cu cina.

3. Cate kilograme se pierd?

Se pot pierde 4 kilograme pe luna in cazul femeilor si 6 kilograme in cazul barbatilor. Slabitul va fi mai rapid daca se limiteaza puternic cantitatea de glucide.

Nu exista niciun risc la nivelul sanatatii sau a formei fizice deoarece organismul primeste toata paleta de nutrimente echilibrate (proteine, lipide, glucide, vitamine si minerale) de care are nevoie.

Varianta rapida a dietei, care contine foarte putine glucide, nu poate fi urmata mai mult de 8 saptamani fara control medical, din cauza oboselii si a frustrarilor.

4. Cum sa nu te ingrasi la loc?

Dieta Fricker permite alternarea fazelor de slabit mai intens sau mai lent, dupa cum respecti varianta clasica a dietei sau pe cea rapida.

Formula clasica, destul de simpla si diversificata, conduce cu unele modificari la faza de stabilizare. Iata ce trebuie sa faci:

# mananca in continuare multe legume;

# evita alimentele prea bogate in grasimi: chipsuri, prajituri;

# fa cata miscare poti.

5. Este aceasta dieta pentru mine?

Da, daca esti consumatoare de proteine si legume. Te poti indeparta putin de la regimul propus daca la masa urmatoare sau in ziua urmatoare nu consumi deloc glucide.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: